bästa hon !



De är galet hur mkt man kan älska en kompis, hur mkt en kompis verkligen betyder för en !
De är galet hur mkt en kompis kan få en o skratta o glömma allt de andra för en stund !
De är galet att man får ont i magen av allt skratt som kompisen delar med sig av !
De är galet att vi ska ha våra små svackor när vi är "halva" utan varandra !
De är galet att vännskap kan vara så vackert och så starkt !
De är galet att vi ska vara bäst trotts att vi är så envisa !

De är galet, men jag älskar dej Tina, min bästa <3 min syster, du vet allt om mig, tror du vet mer än jag själv ibland !
<3<3

Kommentarer
Tina

:D va tvungen o kika in i din blogg o så ser man detta :D de gör en så jävla glad gumman<3

du är allt de samma för mig, för evigt de vet du!!!

<3<3<3

De märks att detta verkligen kommer från ditt hjärta, o att de enbart e till mig :D helt fucking otroligt så rörd man kan bli, så djup du kan bli, o bara till mig!!

helt underbart me dig<3

2008-08-06 @ 23:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback