När jag behöver er som mest..

Ta vara på livet! 
Det kan vända så fort, ta vara på nära & kära och håll hårt i dom som betyder mest. Dom som bryr sig & dom som alltid finns där. Ta vara på tiden tillsammans. Visa kärlek. Respekt. 

Gör någon glad imorgon.
Ge komplimanger.
Sluta klaga & gör nått åt det.

Ta vara på det mest värdefulla du fått.
Livert är skört så slarva inte bort det..

Ikväll hade jag velat vara liten igen.
Legat i mammas knä, hon hade strykt mig genom håret & sagt "det kommer bli bra igen".. Idag hade jag velat vara liten igen & legat i hennes knä & låta tårarna rinna.. Om de bara hade gått.

Idag är ingen bra dag. 
En dag med för mkt plats för dåliga tankar. 

En jobbig dag.
Där jag hade behövt en axel att gråta mot, någon att bara va med. Någon som verkligen förstår på riktigt...

Ta hand om varandra.
Ta vara på livet.

❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback