Livet just nu..

Oj va mkt som hänt på sista tiden.. 

Jag har fått jobb, schema tills nästa år, på det stället jag vill vara, där jag trivs allra bäst! Där jag går hem ifrån & vill gå tillbaka till. Åh det känns så kul. 😊 Det har löst så himla mkt & en stor sten släppte, nu blickar vi bara framåt och hoppas schemat blir förlängt nästa år. 

Barnen trivs såå bra på dagis & vi trivs ännu bättre med dagis & alla fröknar, dom är så mysiga, snälla o det är aldrig några problem med nånting, nångång. Det är nästan för bra för & vara sant.

I och med jobb & mer inkomst så kan vi även börja bocka av lite prylar som vi vill köpa hem, det kommer bli kul & mysigt. Vi behöver ju lite smått & gott som har dröjt allt för länge. Typ lampa i köket. Men vi kan inte heller komma överens, hehe lite (läs mkt) olika smak där. 

Annars är det bara bra. Jobb, lämning, hämtning, mys, vänner, familj, kärlek & livet känns just nu väldigt väldigt bra!! 

Hoppas det får kännas såhär bra en längre tid nu! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback