En dag hemma..

Fick hämta små på dagis idag runt 10.
Det går magsjuka just nu & självklart så åkte vi på en sväng sånt å. Mina älskade små skrotbollar. 

Dom sover gott & jag shoppar runt lite. Lite hemmamysgrejer, hittade en kanon butik med massor med fint, kul & få hem de nu, spännande & även fodrade stövlar till dom små, så nu är dom redo för både slask & plask. Härligt.

Hoppas nu detta går över fort så vi får hålla oss friska ett tag framöver. Är less på alla elaka baciller nu & tycker så synd om mina ulltussar att dom hela tiden åker på nånting nytt. Allt går bara runt runt. 😐👎 
Jag var till läkaren igår ang värken i hals & öron som jag gått med i lite mer än en vecka. Fick lite dundermedicin & tips & det är redan bättre.. Halleluja!!!!! 

Nu måste vi hålla oss pigga & krya.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback