18 månader & Bvc..

Ah. Så galet trött.

En hemsk natt med noll sömn. Lilleman fick sin 18 månaders vaccin igår & vi gick från Bvc med en godkänd stämpel, skönt det, hade inte ens anledning att oroa mig men skönt ändå. Ny sköterska & hon var supermysig. 

Ja natten. Liten har sovit så oroligt och varit vaken sen 3 med tårar, bök, stök och skrik. Lite febrig på kuppen å. Man är inte så kaxig kl 3 på natten när det enda man kan tänka på är hur ögonen ska kunna vara öppna en stund till. Han har inte kommit till ro alls. Vid 04 gav jag upp tanken på sömn. Tog med mig liten & la oss på soffan. Han somna. Jihiio..

05.00 pep mannens förbannade, jävla klockfan som det tar ca 100 år för honom att vakna av. Ja! Kul. Så nu sitter vi här. En film går på tv, en trött mamma & två superpigga barn (skrållan tog sovmorgon till 8.30) som leker för fullt med leksaker utspridda över hela huset. Jag vill bara sooooooooovaaaaaaaa!!!!

Ja. Det blir nog bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback