Tungt hjärta..

Jag vet inte vart jag ska börja!
Det är så mkt tankar som tynger, magen är orolig & hjärtat svider. Allt är tungt.

Hur börjar man?
Vad säger man som inte sårar?
Hur går man vidare?

Är egentligen inte så farligt som det låter men de är inte mindre jobbigt för det. Sjukt. Helgen skulle ju vara bra, rolig o minnesvärd men vart mest bara pannkaka av allt. Humör som inte hölls uppe och tröttheten tog över. Sen sprack bubblan och det vart så fel.

Jobbigt i magen och hjärta.
Tungt i skallen.

Jag vet inte vart jag ska ta vägen med allt, alla funderingar, alla tankar, alla frågor. Jag vet inte och just nu stänger jag in allt, på lager men det fylls snabbt.

Jag vet inte.
Ledsen. Arg. Förvirrad. Besviken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback