Nära..

Här ligger jag i sängen.

Tätt, tätt bredvid så ligger dottern & sover med djupa andetag! Jag känner hennes varma andedräkt mot min kind! Hennes fina, djupa andetag, hennes söta, mysiga, ljusa lockar som jag snurrar runt mitt finger. Alla härliga, söta ansiktsuttryck som du gör under sömnen. Min fina lilla tjej. Mammas tjej.

Dina små händer.
Dina söta små fossingar.
Älskade skrållan min.

Mammahjärtat blir så varmt, kroppen bubblar över med känslor & tankar. Tänk att du har legat under mitt hjärta i 9 månader, i 9 månader har vi delat utrymme och bott tätt, tätt, som nu. Inga problem. Finaste tjejen i världen!!

Herregud vad jag älskar dig!!
Mammas skrotbus.

Vad vore jag utan dig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback