Jaha..

Vet inte hur jag ska formulera mig!
Men jag hatar när folk bara bryr sig om vad dom själva får ut av vissa saker..

Hur ska jag förklara?

Men typ, jag säger en sak, den saken är inte så viktig, det är mer viktigt att det man sagt innan verkligen händer. Men jaha, det funkar inte alltid kanske? Jag hatar att folk som varken har förhållanden eller barn förstår PRECIS hur det är, mm visst! Hatar även när folk utan barn ska klaga, förklara & ge råd, klaga på att man kanske inte hinner allt man vill, förklara hur man ska göra saker eller ge råd på vad/hur man gör. Men hallå?? Suck.

Känns väl inte riktigt som att det är på djupet, jag säger att mina barn är sjuka & tussliga men ingen bryr sig egentligen, eller? Ja det är svårt.

Så innan du säger nånting. Försök att förstå, respektera och ska du komma med spydiga kommentarer så säg ingenting alla istället! Tack.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback