25 år..

En underbara dag!!
Promenad *2, så skönt väder! Hösten är här.

Idag har vi firar min 25 årsdag, mamma, pappa, gammelmormor, Fredriks mamma va här en stund, fikade gott, pratade, skrattade, öppnade paket och bara va, så himla mysigt och jag är så mätt, hua!

Det vart hemmagjord äppelpaj, kakor och massa annat gott att mätta magen med, ikväll vart det ost, kex och färska räkor, så jäkla gott, till det vart det vin. Idag har vi "fuskat" till det rejält men vadå? Man fyller bara 25 en gång! :) Jättemysig kväll på alla sätt & vis.

I paketen gömde sig pengar till kamera & gymkort, typ. P-kort på HM och blommor, imorse vart det även frukost på sängen, så mysigt! Av mannen fick jag en heldag i Sthlm, mat shopping och mys, i slutet av oktober åker vi.

Tack för allt fint, att ni kom & firade mig, uppskattar det till tusen, ni är bäst!! <3
Älskar er.

Nästa helg blir det kalejs. Så jäkla kul.
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback