6 månader..

Oj. Sagt det förr & säger det igen!
Shit vad tiden går fort! Lucas är redan 6 mån. När hände det då liksom?

För ca 15 min sen för 6 månader så kom Lucas ut, skrek och viftade. Han kom upp på mitt bröst och kissade! Härligt, man ska visa vart skåpet ska stå. Sötgos! För 6 månader sen fick vi träffa dig för första gången & vilket möte det blev. Älskad från första stund!!!

Idag har han varit med i 6 hela månader och det känns som om att han alltid vart med. Vår finaste lilla kille. Han växer, växer och växer lite till! Bra kurvor & fortsätter han så här är han snart ikapp syster i längd! En lång fis! Som sin far.

Så va kan han vid 6 mån?
*Jollrar massor, varje dag.
*Skriker glatt & högt.
*ALLTID glad. Ett leende på läpparna nästan jämt, sötnosen min.
*Rullar runt, mage-rygg & tillbaka.
*Älskar att stå & sitta. Hatar när man lägger ner honom.
*Tycker om majspuré.
*Nyfiken så enormt & väldigt social.
*Somnar bäst i famnen.
*Tränar på att sitta själv, går sådär.
*Älskar att dra syster i håret.

Han är världens finaste lilla kille.
Han gör mig så glad & varm i hjärtat.

Vi älskar dig Lucas, enormt mycket!!!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback