Försäkringar & sparande..

Idag har vi som sagt varit på Försäkringsforum här i stan! Vi fick en jätte trevlig tjej som hjälpte oss med alla våra frågor och hon kunde faktiskt svara på alla :) Vi tecknade eller min man tecknade en väldigt bra försäkring, han hade en sen innan men då ingick inte den viktigaste biten, den trodde jag bara att man hade men icke, så det var ju verkligen tur att vi fick till det nu.

Jag kommer teckna samma lika när min barnförsäkring går ut nästa år! Och till dom små har vi redan bra och trygga försäkringar :) Men det va skönt att få komma dit och prata, detta är annars en hel vetenskap och det finns ju inte bara 1 att välja, nejdå! Svårt ska det vara.. Men jag tror det blev bra, pratade även om framtida sparande för våra barn & gick även igenom pensionsspar. Så nu har vi fått hem massor med papper som ska läsas & gå igenom för att sedan skrivas under och skickas iväg!

Ett bra möte och en givande timme.
Nu känner vi oss mer vuxna ;)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback