Snälla förstå..

Ombytta roller..
Jag vaknade 6 idag, klarvaken, iofs ganska så skönt men jobbigt, busan vaknade strax efter så ingen lugn morgon här heller, nu sitter vi och äter frukost och sen ska vi åka och handla.

Kommer nog bli en mysig dag idag, känner jag på mig, igår var det bara jobbigt, det hade inte hänt nått, jag kände mig bara nere och less, kaos och ingen energi alls, jag har kommit på att jag lägger ner energi på helt fel saker, jag mår mer dåligt av det själv, jag har verkligen bestämt mig för att sluta tänka så mkt, sluta bry mig om saker som inte ger mig nått, sluta ta åt mig så mkt!

Nu är det bestämt och jag ska klara det, jag ska växa som människa, säga nej mer och inte ta nån skit! Jag ska sätta ner foten när jag tkr nått är fel!!

Och sen vill jag bara säga, jag skulle vilja att folk i min närhet skulle förstå mer hur det är att vara gravid, när jag säger att jag inte orkar eller är trött så är det inte för att jag är lat/slö, det tillhör liksom tiden att vara gravid men det är väldigt många som har svårt att förstå det, jag har ont i kroppen och har svårt med allt just nu, att knyta skorna är ett helt projekt bara det, då kanske ni kan förstå?? Eller?? Jag blir bara ledsen och besviken på er som inte fattar..

Så tänk på det, jag orkar inte i ett tempo på 100 rakt igenom. Tyvärr.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback