Mysigt som alltid..

En underbar söndag!
En underbar helg!
Låt det aldrig ta slut, igår hade vi en slappmys dag, fixade med bilen, åkte en sväng och på kvällen lagade mannen 3rätters, oj så gott men aj så mätt!!

Idag har vi varit på utflykt till Gävle, mysigt som sjutton med lite familjemys, det behövde vi verkligen!! <3 God mat, skratt, prat och mer därtill :)

När vi kom hem så kom våra föräldrar över och min mormor på fika, lika trevligt som vanligt och älsken hade bakat kanongod äppelpaj, mums!
Mamma & pappa hade med sig en stor påse med kläder till Saga, så himla fina byxor, tröjor och strumpor, och farmor hade också med sig kläder till bus, tack så jättemkt för allt fint hon får, ni skämmer då bort vår lilla sessa!!

Imorn tänkte vi gå till Öppna fsk igen, det har ju blivit Sagas favorit nu på sista tiden, såsom hon röjer och leker, så kul o se! Sen ska vi till Örsa på kvällen och få hjälp med massa tråkiga papper men som måste fyllas i och skickas iväg..
Och jag börjar även min SISTA kurs imorn, den är på 2 veckor och sen är jag KLAR!! Fatta så jävla bäst. :)

Nu;
Wallander och lite gottis!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback