Hur trött får man bli..?

Gaaah!
Jag är så jäkla trött, orkar ingenting.
Natten har varit ganska jobbig, kom aldrig till ro att somna helt, somna jag till så domna benet bort eller så vart jag kissnödig eller så vaknade Saga..

Alltid ska det vara nått, så här sitter jag med plugget i knät men jag orkar inte.
Busan sover så gott och jag borde väl göra henne sällskap en stund men inte ens det orkar jag, jag är för trött för att sova.. Kan man vara det??

Saknar min man och hans närhet, det blev så himla tomt påengång men samtidigt så känns det som han aldrig var ledig heller, man kommer in i gamla rutiner så fort, trist!

Jaja, jag måste väl ta tag i allt ändå, fast ögonen rullar och kroppen skriker efter sömn! Ikväll blir det i säng tidigt!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback