Braiga lördag..

Fått ett jättebett av nått djur på foten, svullen, röd och det kliar som faaan, vad hände liksom? Vad för djur?

Jaja nog om det, haft en bra lördag, vart inte som jag tänkte med det vart så bra ändå, mys med världens bästa föräldrar, mormor och bus såklart, mannen är iväg på festligheter i huvudstaden, jag vill också... Men dagen har som sagt varit kanon, ja om man inte tänker på vädret då, vart tog våren vägen? Suck!

Imorn är det redan 1 april så akta er för alla skämt!! Men det jag undrar är hur kan det gå fort? Mars är slut, hallå, det är galet, i sommar får tiden sakta ner lite så man får njuta lite av detta år, det går helt enkelt för fort allting.

Nej om man skulle försöka få lite sömn, jag är så galet trött, ögonen rullar, bebis i magen bökar så kissblåsan är nog alldeles blå, varje spark h*n får in på den gör lika ont, det liksom ilar och känns som att jag ska kissa på mig, underbart, bus sover redan, gör nog henne sällskap om en stund.

God natt allihop!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback