Veckan..

Måndag.
En lugn dag, skulle ut och gå och han upp till station sen kom regnet, varade ju inte så länge men drygt när jag ännu inte köpt nått regnskydd till vagnen, blir ju lagom blött. Nej, vända hem och tog lunch istället, fixat tvätt och busat med Saga, nu ligger båda mina sötbollar & sover.

Idag är F tillbaka på jobbet igen efter en hel vecka hemma-sjuk, vi är fortfarande snorig och hostiga men det är mkt mkt bättre, så det känns skönt, Sagabus är också snorig och den som klarat sig bäst är Lucas, jag kan ta hur mkt värk och snor som helst, bara mina barn är friska.

Det blir en lugn vecka, älsken jobbar 4 dagar, på torsdag ska jag till frissan, herregud, det var 3 år sen sist, 3 ÅR, galet, jag ser fram emot det så mkt, äntligen ska det slitna fula håret bort, skönt!!
Midsommar på fredag och om 1 vecka så börjar F sin semester.
UNDERBART :) Så kom nu värme, sol & sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback