Feber & glass..

Sagabus är sjuk. Min lilla tjej.

Feber och missnöjd men vem vore inte det med den kroppsvärmen? Sen vet jag inte om det är nått på gång med öronen eftersom hon går och typ trycker i dom hela tiden "/ Håller mina tummar hårt för att hon ska slippa det! Jag var "öronbarn" som liten och det vill jag inte att mina barn ska bli, det var hemskt jobbigt och jag opererades för detta men varje gång jag blir förkyld får jag likförbannat öroninflammation.. Suck.

Men vi fortsätter mysa hemma, ger henne massor med saft & glass, hon vill inte ha mat eller nånting med glass går i, så jag misstänker även att halsen spökar lite med värk. Min fina tjej.

Hoppas hon snart blir pigg och samma gamla vanliga Saga snart igen.. <3
Hoppas Lucas slipper feber.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback