2012..

Då var det nytt år :)
Vi hade en jätte mysig kväll igår.
Men idag är jag fasiken fortfarande mätt, vi firade med Emma & Robin och hade det tokbra! Mysigt som alltid.

Åt massor med god mat och annat gott.
Det stod 3 rätters på menyn, gott i glasen, ostbricka, jordgubbar, massor av chips mm mm.. Mätta vart vi.

Spelade spel, skrattade, kikade tv, pratade, ja en perfekt och mysig kväll på alla sätt och jag är super nöjd.
Glad att vi fick fira in det nya året med dom bästa <3
Vid 00 slaget gick vi ut, kollade på alla raketer, sköt några själva, skålade och fick den traditionella nyårspussen!

Så tack för att ni kom och delade kvällen med oss, vi hade det jätte kul och mysigt :)

Idag ska vi göra absolut ingenting och jag ser fram emot det, är så jävla trött.
Kom i säng runt 03, Saga vägrade sova igår, galet, hon va så trött men nej, man kan missa nått om man somnar och så vaknade hon pigg som en lärka kl 8 imorse.. Men?

Ja, en till sak. Det spökar hemma!!
Saga fick en hund i present, som spelar massa låtar om man TRYCKER på den, den jävla hunden började att spela alla jäkla sånger inatt när vi precis hade somnat, vafan? Jag vart ju skiträdd
Hur fan gick den igång? Bra skumt.

Så hoppas alla hade en fin nyårsafton.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback