Steget före..

Veckans plugg är klart och det känns så skönt, jag ska precis påbörja nästa veckas uppgifter och jag ligger helt i fas, älskar att ligga steget före, att få känna lugn och inte behöva stressa!
Kursen är rolig och spännande så därför är det bara att köra på, jag fastnar så lätt i böckerna och uppgifterna så det är så svårt att slita sig.

Snart i mål med utbildningen och det känns så JÄVLA skönt.

Annars så är allt fixat för dan, Saga vaknar numera alltid kl 7, så vi får mkt gjort här hemma, städat och klart och tvättmaskin går för fullt :) Skönt!
Ikväll drar killarna till Solvalla så jag och Sagabus ska till mamma och ha en jättemysig tjejkväll, det ser jag fram emot massor <3

Imorn blir det fikadejt med min underbara Patricia, som jag längtat!!
Efter det blir det Västerås.
Fredag fyller bästa mormor år, så ska dit på dan och fika lite, senare på kvällen hoppas jag att vi ska träffa Emma & Robin :) Längtar.
På lördag kommer släkten till mormor så då ska vi dit och äta & fika, mys.

Sen är det lugnt, tills nästa vecka, då är det både komvux, middag, BVC och lite annat smått och gott inbokat.

Hoppas ni alla får en fin onsdag.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback