Tiden..

Herregud vad tiden går fort..
I år blir jag hela 25 år, ahmen, va? När hände det? Kommer ju ihåg både min 18 & 20 årsdag som om det vore igår.
När vart jag så gammal??

Min prins blir 6 månader & min prinsessas blir 2 år, men 2 år? Där kan man verkligen börjar fundera över vart dom två åren tog vägen, det är nästan läskigt va fort det har gått, shit!

Så nu får tiden stanna upp en stund så jag hinner njuta av allt som händer & sker, det gör jag massor men jag vill inte att det ska gå så fort bara.

Ta bara gårdagen, planering, fixat & donat, sen kändes det som att dagen var över på 2 sekunder, så himla tråkigt att allt det roliga går så fort. Men men jag får vara glad, livet är på topp ändå mitt i allt snabba! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback