Ge mig sömn..

Trött. Trött. Trött. Trött.
Sover otroligt dåligt på nätterna, vaknar varann timme, tänker och drömmer.
Sen håller det på så där hela nätterna, tills lillfia vaknar.
Maah, blir galen snart, trött men kan inte sova? Varför?

Blir även less på att Uvi aldrig ger med sig, att den återkommer heeela tiden, varför?

Och idag har jag även börjar plugga igen, mammaledigheten är alltså slut för min del.
Det känns jätte jobbigt, tråkigt och bajs bara, men men, sånt är livet.

I oktober ska jag ut på jobb, det känns faktiskt både kul, spännande och jobbigt.
Mest kul, tror jag.

Nej, inget bra inlägg, jag är för trött..
Krypa ner i soffan med mina älsklingar, en kopp te och bra program på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback