Ajaj, nejnej..

Jobbig dag.
Jag är helt slut.

Lillftrumpan VÄGRAR sova, det har alltså varit full rulle sen kl 11.
Ja ni kan ju tänka er hur det är här hemma just nu.
Skruttan har tävling med sig själv, hur högt och länge kan man skrika?
Hur många gånger kan man ställa sig upp längts med soffan, bordet, tvbänken?
Ja, ungefär så, hon kryper runt och pillar på allt jag säger nej och ajaj till och när jag säger NEJ högt så vänder hon sig om och ger mig ett mega flin, gullunge där. Men nej, sånt charmar mig inte.

Hon ramlar varje gång hon ställer sig upp och blir mega ledsen men sen ska hon försöka minst 100 ggr till..
Jag säger nej hon svara med ett gallskrik, sen kramas vi lite och är vänner.

Jag älskar verkligen denna lilla toka men idag är jag bara för trött för allt krypande, stående, skrikande.
Ja allt. Jag vill SOVA, jag kan betala för lite sömn just nu känns det som. Jag vill bara ha mer energi, ny enerig, jag vill ladda om och ladda fullt.

Jag älskar att vara mamma till min underbara fisunge, men vissa dagar är mer påfrestande än andra.
Idag är en sån dag.

Vi ska snart ner och träffa Emma o Robin på Vita Elefanten, jag kommer somna under middagen.
Nej, myskväll ska vi, dusch, smink och lite snygga kläder, sen blir det nog bra. :)
Alltid lika gos med er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback