1 september 2011..

Detta år har gått så himla fort.
Sen vi fick Saga har timmarna, dagarna, veckorna, månaderna rusat förbi.
Har inte riktigt hunnit med och nu är det redan 1 september och Saga är hela 8 månader.
Vart tog året vägen?? Seriöst? Vad hände?

Det är nog det snabbaste året jag varit med om.
Herregud.

Ledigheten är snart slut och jag ska börja jobba och plugga igen och älsken tar över och blir ledig i ca 6 mån.
Jag tkr det är superbra att vi kan dela upp ledigheten och det är även toppenbra och viktigt att även älsk o Saga får tid tillsammans, det är helt rätt. Men samtidigt känner jag med vilsen, nu helt plötsligt ska jag ut i världen igen, nu är jag ingen hemmamamma längre, jag ska inte vara ledig med mitt barn längre, det skrämmer mig.
Jag har haft mina underbara, fina, härliga månader men nu är dom slut, nej usch, det har gått på tok för fort.
Älskade Saga, jag älskar dig mer och mer för varje dag som går, vårt fina underbara mirakel.
Kan inte tänka mig en dag utan dig, fina söta lillstrumpa.

Nej, året har gått på tok för fort för min del, så är det bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback