Allt..

Vart ska jag börja?
Det har hänt och händer så mycket just nu.
Det är massor med plugg och jag försöker få tag på en praktikplats till APU tiden, inte det lättaste..

Vi har ju gift oss :) Vi var iväg på en liten lyxdag/natt i Sthlm. Tog in på hotell på Östermalm, åt gott, shoppade, laddade upp batterina, och bara va, så jäkla mysigt!! Åh vad god mat vi åt, mums. Vardagslyx.

Vi har firat min 24e födelsedag!! Det vart en heldag med världens bästa mamma o pappa i Sthlm.
Dom bjöd på allt, brunch, middag och shopping, och sen vart det även teater (kommer mer om den sen) det var en av dom roligaste jag varit på, skrattade så magen värkte. En toppenkväll, supermysigt och god mat.

Vi har gjort massor med saker varje dag känns det som, alltid är det nått som händer.
Både på gott och ont. Imorn ska vi till Örsundsbro på babycafé, det är bättre där än här i stan. Mys.

Nej, sista pluggrycket och sen göra familjen sällskap i soffan, älskade underbara familj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback