Sista april..

Valborg.
En lugn och mysig men KALL valborg. Herregud, kändes som höst igårkväll, usch.
Vi var upp till Åsen en vända, gick tipspromenad, heja på lite folk, såg brasan tändas och sen hem till mormor, mamma o pappa var även med. Fick räkor och massa gottis, mätt som sjutton.
En kanonmysig kväll var det och sen hem och kika film (:

Vi såg även new moon och eclipse här om dagen, ååmajgard, fyfan så jävla bra filmer.
Varför, varför har vi inte sett dom tidigare? Jag kan bara inte fatta det.
En tillfällighet fick oss att köpa första filmen o det tackar jag högre makter för, haha nej men åhh.
Jag är helt såld! Jag älskar dom och nu längtar jag ihjäl mig till november då nästa kommer.
O jag känner mig som en liten barnrumpa som älskar "Edward", åh han är ju så jävla snygg o sexig. Mums.

Annars idag har vi storstädat, sålt köksmöblerna, rensat och tvättat, fyfan för tvätt.
Promenad fick det bli, lämna filmen som vi hyrde igår och när vi kommer ner så har vi glömt själva filmen hemma i dvdspelaren, står alltså där med bara fodralet.. Sådär lagom skoj!!

Men annars har dagen varit kanon, kall men kanon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback