Namngivning..

Prästen är bokad, hon kommer hit i slutet på maj o då ska vi gå igenom allt och förbereda oss inför den stora dagen, känner mig lite nervös, förväntansfull och spänd, allt på ett bra sätt så klart, det ska bli så otroligt mysigt, och jag hoppas vädergudarna är på min sida den dagen eftersom vi ska vara ute (:
Vi ska vara i trädgården hemma hos mina föräldrar, det kommer bli så fint.

Idag var vi och köpte lite till dukningen och det som fattas är dekoration, ljushållar och blommor..
Men det får vi ju köpa samma dag, hehe men jag vet precis hur allt ska se ut och jag hoppas bara att jag kommer få till det, det känns som det är så mkt som ska göras och tiden tickar ju på.. Men det kommer bli bra det här.
Får shoppa loss lite nästa vecka och köpa allt som fattas! Vill verkligen inte stå där sen, samma dag och ha glömt hälften, det kommer inte vara kul!
Har även beställt skruttans doppresent.

Även dopklänningen har vi hämtat, och den är ju så grymt söt, älskar den verkligen!! En liten prinsessbakelse.
Precis som Sagabus. Testa den här om dagen på henne och mina ögon fylldes med tårar, där satt min fina lilla tös i dopklänning och var ju bara för söt, min sockerpärla. Min underbara dotter, gud vad jag älskar henne.


Det roligaste är att alla bjudna har tackat JA, vi kommer bli ca 25 st! Gos.


Kommentarer
Isabella

Intressant sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-05-07 @ 18:44:26 | http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback