Jäkla mage..

Jag blir galen.

"Vanliga" kläder, alltså inte speciella gravidkläder, kan jag inte ha, jag hade en jättefin klänning när jag var i vecka 20-25 nånting och då hade jag mage och nu när jag prövar samma klänning så ser jag gravid ut!!
Alltså, alla "vanliga" kläder jag hade under graviditeten funkar inte längre.. Jag ser bara en stor bebismagen under, även om det inte är så, det är mega jobbigt, så fort jag testar nått och det putar lite så tycker jag direkt att jag ser gravid ut igen. Fan, det är inte KUL.
Kan ju inte ha ett skit som hänger i den där jäkla garderoben och jag får ångest.
Ångest över att inte kunna ha nått, inte passa i nånting, vad ska jag ha på mig på dopet??? :(

Usch, känns sämst..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback