Min fina lilla tjej..

En jobbig natt.
Inte många timmars sömn här inte. När jag väl somnade så vaknade lillskruttan och var toklessen
Med lite mat i magen och lite gos så somnade hon om snabbt igen, värre var det för mig, suck
Somnade till slut och vaknade igen runt 6 tiden, då hade älsken försovit sig och Saga låg och pratade..

Det var ju bara o pallra sig upp det.
Härliga natt....

Det har vart en tuff dag, tankemässigt. Men eftersom Saga älskade babyträffen sist vi var där så drog jag dit en vända, blir ju inte bättre o sitta hemma, det va många pigga små bäbisar på plats med fikasugna mammor (:
Saga prata på som sjutton men vart så arg när ingen svarade..
Hon pratade högre o högre men icke, till slut lessna hon, haha skruttan min.
Min fina lilla tjej!
Undrar vad hon tänker och säger, hon har varit en piggeling tjej idag, en glad liten fis och det gör mig så glad, gör mig lycklig, det förbättrar det tunga som tynger just nu!

Hon har även skrattat för första gången idag, ett såntdär läte som inte går o ta miste på för ett riktigt litet skratt.
O det gjorde mig så varm i hjärtat, det fick mig att glädjegrina en skvätt.
Varje framsteg som Saga gör älskar jag att vara med om!! Fortsätt så nu min lilla Gullebulle.

Jag har världens finaste dotter.


Kommentarer
Veronika

Hej gumman jag har gjort de två sista har ja gjort här i Bålsta lagom i pris och bra tycker ja:)

2011-03-04 @ 21:44:03
Maria & Saga

Vad kosta din? (:

Åh, är så sugen på o göra en ganska snart..

Måste bara hitta ett bra o hyffsat bra pris ställe ju. (:

2011-03-04 @ 23:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback