Hälla..

Vaknade tidigt imorse!
Saga somna om en stund till efter mat och blöjbyte men jag kom inte alls till ro.
Började städa och plocka istället, så nu skiner det här hemma :)

När lillstrumpan vaknade så tog vi en tripp till Hälla för lite shopping.
Hittade lite smått och gott, hittade äntligen Bamse pyjamasen jag har letat som en tok efter.
Och vips, där var den, för 38 kr, rena kapet. Halva reapriset älskar vi.
Vart även en ny solhatt till fialotta och ett linne till mig.
Linnet har jag testat förut men tyckt varit lite för dyrt så nu fanns den för halva reapriset, 50:- som hittat.

Annars strosade vi mest runt och kikade lite i affärerna bara, mycket fina höstnyheter som börjar trilla in.
Sommaren är fin men hösten är bra mysig den också! Fina stickade tröjor, bälten, höstskor, åh, det finns så mycket fint.

Ikväll ska vi mysa med världens bästa mamma & pappa.
Ska även krossa dom i minigolf, hoppas vi inte blåser bort bara.



:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback