En plats i hjärtat..

Det finns vissa människor som alltid kommer ha en stor plats i mitt hjärta.

Oavsett om vi inte ses längre, inte ens är vänner längre, så kommer dom alltid att finnas kvar.
Varenda en har gjort sitt avtryck och lämnat fina minnen som jag alltid kommer att spara, dom bevarar jag långt in, där ingen kan komma åt, där ingen kan se, där ingen kan förstöra dom.

Det finns vissa relationer som jag saknar så enormt ibland och det finns vissa som jag inte alls längtar tillbaka till.
Det finns vissa människor som gav mig mer skratt och gläjde än andra.
Vänner delar plats med kärlek & tidigare förhållanden (okej 1 förhållande)
Men det finns inte plats för vem som helst, nej, bara dom som förtjänar det.

Hjärtat är fyllt med så mycket värme till dessa personer, så mycket fina, mysiga, underbara stunder och varje gång jag "plockar fram" ett minne så bubblar det i hela kroppen, jag ler och känner mig lycklig.

Det är minnen som inte går att beskriva, det finns stunder som jag aldrig kommer att glöma.
Åh, jag blir så glad att just jag har dessa fina stunder bevarade i båda hjärta och på fotografier.

Och eftersom jag vill ha dom sparade resten av mitt liv så håller jag dom hårt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback