Spegel, Spegel..

Har en liten hickande kickboxare brevid mig..
Hon ligger på golvet och kikar in speglen som står brevid henne och jag tror det är med lite skräckblandad förtjusning, hon vet inte om hon ska skratta eller gråta..
O benen går för fullt, upp o ner, högt o lågt, min lilla skruttfia o pratar gör hon mellan varven..
Undra vad hon försöker säga (: Min fina tjej.

Har idag sålt lite kursböcker, äntligen och pengarna för dom behövs verkligen, tänk att det alltid finns hål att stoppa dom i, hon skulle höra av sig ang en till bok så hoppas hon nappar på den också (:
Skönt att dom kommer till användning, dom var ju inte direkt billiga heller.

Har även börjar med D droppar idag o det gick i trodde det skulle blu sura miner och skrik men icke, kanske inte smakar så farligt ändå. 6 veckor blir hon också idag, tiden bara springer iväg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback