Onödigt kvällsbabbel..

Har en liten skrutt med hicka och det gillar hon absolut inte..

Det var skönt att älsk mjukstarta lite denna vecka, halv dag idag, ledig imorn o sen jobb fredag o helg på de.
Men det har gått bra idag o va själv med bäbisskrutt, vi sov mest o åt mat, det har varit en gosig dag, sen tog vi en promenad för att bli av med huvudvärken men det sket sig o den är kvar..Drygt som 17!
Fick även hem mina foton idag på Saga, åh så fina o nu ska jag bara köpa ramar o sen ska dom upp (:

Ikväll ska vi ha lite film marathon! Antingen blir det Beck, Falk eller Huss!
Så nu ska vi bädda ner oss o börja med första filmen

God Natt Sverige.


Kommentarer
Marlie

Men nej vilken ångest jag får nu! Gud vad du är duktig som redan framkallat kort på Saga... Jag kan med handen på hjärtat säga att vi har gjort det EN gång och hon fylle snart 4 !!!

Skäms på mig! :)

2011-01-06 @ 00:47:12
Maria & Saga

Jag brukar aldrig framkalla kort längre, det är det sämsta med digitalkamera, skitdålig på det men nu tog jag mig i kragen o skickade iväg en beställning.. Hehe men ni har ju fina kort på datorn ist ;) Du får sätta ihop en beställning gumman <3

Ja lite ;)

2011-01-06 @ 01:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback