Det går bra nu..

Fredagsmys väntar och jag älskar't.
Att få gosa ner sig i soffan med en stor skål med godis och mysa under stora varma filtar är bäst en fredag som denna, tända lite ljus och sätta på en bra film, det kan ju inte bli bättre.
Att sen få njuta ihop med min fina familj gör bara kvällen perfekt..

Allt känns så bra just nu, jag har verkligen allt man kan önska sig. Jag har en fin man, världens bästa faktiskt, en man som alltid ställer upp och som alltid finns och som även är min bästa vän. Jag har världens finaste, sötaste och goaste lilla dotter, hon gör mitt liv och nu kan jag inte tänka mig en dag utan henne, jag blir varm i hela kroppen av och tänka på att jag har den finaste familjen som finns, mitt liv är helt just nu.
Jag känner mig hel och jag behöver ingenting längre, jag har fått allt jag önskat mig.
Jag är så glad och lyckligt lottad. Ord kan inte ens beskriva min kärlek till min familj, vänner, nära o kära!
Allt är så bra som det kan bli och mitt hjärta är fyllt med kärlek och glädje.

Så nu får älsk komma hem så vi kan börja vårt fredagsmys (:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback