Ars amandi..

Jag trodde aldrig att jag vid 23 års ålder skull ha ;

Träffat mannen i mitt liv
Flyttat ihop med den mannen
Förlovat mig
Fått världens finaste dotter

Jag har fått allt jag någonsin dröm om.
Uppnått lycka och trygghet i livet.
Jag får dela mitt liv med världens bästa och finaste man.
Vi har tillsammans världens finaste, goaste, underbaraste lilla flicka.
Jag är så grymt lycklig att just han är pappa till min dotter.

Det finns inte ord som kan beskriva min kärlek till denna man.

Jag älskar dig Fredrik.


Kommentarer
Lynn

Vad mysig du är!! Hoppas verkligen att Fredrik är inne lite då och då och får se vilka underbara ord du skriver om honom. Han skulle troligen bli överlycklig :) Ni är en sån himla mysig liten familj med en massa kärlek! En bra förebild för mig :) :)

2011-01-25 @ 09:48:53 | http://wisewords.blogg.se/
Maria & Saga

Men underbara du, vad rörd jag blir (:

Tack snälla <3 <3

2011-01-25 @ 19:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback