Skitdag..

Så jäkla sämst dag, skulle ha legat kvar i sängen bara ..
Allt som har kunnat gått fel, har då gjort de.

Började dagen med att inse att jag hade laddat mobilen i onödan inatt, sladden var alltså inte isatt i uttaget. Kul.
Satte på mig lite snyggkläder för att skippa "mjukis" stilen idag men det gillade inte Saga, så hon spydde ner hela mig. Skruttan.
Häller upp en stor skål med fil och inser då när jag öppnar skafferiet att flingorna är slut, kul.

Får hem mina paketavier och drar ner och ska hämta ut dom på Stjärnköp, neej, då har Maxi tatt över paketutlämningen, okej, åker dit, lämnar fram alla lappar och hon scannar in, slår koder, funderar o säger;
"Men dom här finns kvar nere på Stjärnköp" nu blir jag fan irriterad på riktigt..
Du skojar?
Hon gör om allt igen och ett paket finns hos dom, hon hämtar det, scannar in koder "Men här står det att paketet redan är utlämnat" JAHA, neej men du står ju bara med det i handen, herregud.
Efter mycket om och men får jag det ena paketet och det andra ska dom söka efter.. Suck, jävla skitgrejer.

Kommer hem, har fullt upp i bägge händerna, öppnar hissdörren och känner hur allt bara glider, splascht, mjölkpakethelvetet åker i backen och spricker, MEN DETTA HÄNDER BARA INTE.

Kommer äntligen in och ska sätta mig i soffan för att äntligen få i mig nått, då är smöret mögligt.
JAG GER UPP DENNA DAG NU..

Som om detta inte vore nog, nej tant röd fick för sig att komma idag..

Mongodag




Kommentarer
Lynn

hahaha.. alltså. Sjuk dag. hoppas morgondagen blir bättre :P kram

2011-02-17 @ 19:47:59 | http://wisewords.blogg.se/
Maria & Saga

Haha tack, det får vi verkligen hoppas.. Annars vettefan vad jag gör ;D

2011-02-17 @ 21:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback