Nattsnack..

Kan verkligen INTE sova! Drygt o klockan bara tickar på, suck.
Sömnlösa nätter är totalt jävla värdelösa och jag hatar det, mina två hjärtan sover redan, Saga vakna nyss för lite mat men somna om lika fort, skruttan.

Imorn blir det en sväng hem till Örsa, vi ska på babycafé och kanske en sväng hem till mamma om hon är hemma från jobbet då, vi får se, jag hoppas babyträffen kommer bli bra, ska bli skönt at träffa andra mammor, andra bäbisar, att få prata av sig lite o prata om sånt som bara andra mammor förstår (: Ska bli skoj.
Vi ska vara där runt 10 o känner jag mig själv rätt så kommer jag vara död imorn när kl piper, usch.
John Blund, var är du nånstans?? Sug. Tur att det är bra på tv iallafall men det börjar bli segt.

Jaja, kanske ska försöka igen då, får väl hoppas att sömnen kommer på besök snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback