Lördag igen..

God morgon härliga lördag.
Fint väder och jag känner mig pigg och glad.

Vakna för 1 timme sen av att en liten Saga ligger o pratar för sig själv, haha gullunge.
Hon skiner upp som en sol när jag tittar till henne, hennes ansikte är bara ett stor gulligt tandlöst leende.
Det gjorde min dag (: Hennes härliga leenden kan jag leva på länge. Underbara skrutt.

Älsk fick precis ett sms där det stod att alla skulle ut på sina områden och sanda, sådär lagom skoj att få en lördagmorgon.. Sugjour. Tur att det inte var skottning som gällde.

Senare idag ska vi över och fira världens bästa mormor, min fina mormor

Hoppas alla får en fin lördag, det kommer jag ha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback