Just idag mår jag bra..

Känner mig så glad just nu.
Jag är precis i det kapitlet i livet som jag vill vara.
Jag har allt som jag någonsin önskat mig.

Har en perfekt liten dotter med välrdens finaste man.
Jag har världens bästa föräldrar som ALLTID ställer upp till 110 oavsett tid på dygnet i ur o skur
Vet inte hur många gånger mina föräldrar har ryckt ut mitt i natten för min skull..

Jag har världens bästa bror som jag tyvärr inte träffar så mkt som jag vill men jag VET att han alltid finns där för mig och ställer upp om det är något..

Jag har världens goaste, underbaraste vänner som gör mig så glad!!

Allt är så bra som det kan bli just nu och jag känner mig så lyckligt lottad (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback