Äntligen tillbaka i rutan..

Jag har från första stund älskar serien " Jon and Kate plus eight"

En härlig familj med mycket kärlek och värme men en hel del kaos! Med 8 barn så finns det inte en lugn stund.
Och till min stora besvikelse så las programmet ner för en stund, anledningen var att dom nu hade skillt sig och det kände så tråkigt och jobbigt, det känns lite som om att man känner dom genom att titta på serien och därför känns det så konstigt att dom nu ska gå skilda vägar.

Trodde att dom 2 skulle vara ett par för resten av livet, fast man kan ju även förstå varför det händer.
Det var ju inte alltid man fick se Kates bästa sida och det som ofta visades var hennes pedantiska sida och allt ska va på hennes vis, sida!! Men jag kan inte sluta älska serien, den går rakt in i hjärtat och berör på många olika sätt.

O ÄNTLIGEN är dom tillbaka i rutan (: Jag vart så enorm glad. Det är verkligen en seria att älska!
Men denna gång utan Jon och Kate har skaffat en ny frilla, det ska verkligen bli kul att se igen, jag sitter bänkad varje onsdag kl 21!




Härliga familjen Gosselin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback