Nytt år..

Imorn är det ett nytt år!
Ganska konstigt men samtidigt skönt.

Detta år har varit ett jättebra år på alla sätt och vis men att börja på nå nytt, oskrivna blad, det känns skönt!
Vi har mycket att se fram emot 2012 och jag längtar som en tok :)

Jag kommer även bli klar med min utbildning, på tiden.. Har en kurs kvar som ska göras sen är jag färdigutbildad undersköterska, så skönt!

Sen kommer det hända saker som jag inte kan skriva här än, dom som jag vill ska veta, vet om det och det känns bra.

Annars kommer det nog bli ett bra år, jag hoppas ju såklart det och jag välkomnar året och ser fram emot vad det har att erbjuda.

Så hoppas ni får en fin kväll, ta det lugnt med raketer och smällare bara.
Vi ska välkomna året med våra bästa Emma & Robin och jag ser fram emot det massor, vi ska ha en toppen mysig kväll ihop. <3

Gott nytt år alla fina vänner!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback