Vad blir'e för mat..?

Här går det undan med maten må jag säga.
Saga äter, äter och äter lite till. Skruttfia.
(Det är tur att vikten inte skjuter i höjd som för nån månad sen, haha.)
Jag är glad att hon är glad i mat, måste vara hemskt med barn som totalvägrar.
Jag vet att såna stunder kommer komma men nu är både hon och jag nöjd med matvanorna.
Såklart äter hon inte FÖR mycket, ni behöver inte oroa er.

Favoriten just nu är spagetti med köttfärsås, lite bitar och lite motstånd.
Sen älskar hon potatis och majs, ja säg nått hon inte gillar?
Efterätter går bra, just nu är det tropisk mango som slinker ner hur lätt som helst.
Gröt är morgonfavoriten, mums, blandar den med mangon så det blir goare smak.

Och det bästa av allt, MAJSKROKAR, min snutt.
Det ser så gott ut när hon sitter där och smaskar i sig dom i ett naffs.
"Mera mera" säger hennes blick när hon förstår att dom är slut.

När blev min tjej så stor??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback