Osamanhängande babbel..

Men nej. Eller jo.
Jag vet inte. Jag vet inte vad jag ska känna tycka eller tänka just nu.
Det är så mycket känslor som bubblade upp iom detta. Det är ofattbart.
Eller kanske inte, nej egentligen inte.

Vad ska folk säga? Tycka och tänka? Åh, kan det inte bara få vara lätt nångång??
Just nu vill jag bara ha en axel och gråta mot, en famn att kramas med och älsken går inte att få tag i..

Vad vill vi? Vad vill jag? Vad ska vi göra? Framtiden ser lite oviss ut.
Hur ska vi gå tillväga nu?? Åh, jag vet ärligt inte, det är så mkt jag vill men kommer det funka??

Fan.
Ljuvligt.
Underbart.
Rörd.
Lycka.

Så jävla mkt känslor.


Kommentarer
Lynn

Men vännen.. vad händer? Tala ut med pojken din så känns det nog mycket bättre, alltid skönt att ha diskuterat lite kring "problemet" det kommer lösa sig till det bästa, det lovar jag :)

2011-08-24 @ 15:53:35 | http://wisewords.blogg.se/
Maria

Händer lite mkt just nu men det kommer lösa sig :)

Fick inte tag på pöjken idag då han jobbade men nu så :) Vi har pratat och pratat hehe så nu är det bättre igen men vissa saker blir lite oväntade och lite chockerande ibland men tsm löser man det mesta!! tack fina du <3 allt bra med dig? :)

2011-08-24 @ 22:40:09
Lynn

Vad härligt! Jo det är ju så, livet är en berg och dalbana hur man än gör så går dagarna upp och ner. Det är det livet går ut på, vila upp sig och njuta av de lyckliga och bra dagarna för att sedan orka kämpa de tyngre :) jodå det är bra med mig, fullt upp med en kissande valp här hemma så motion får jag gott om :P hihi

2011-08-25 @ 09:28:11 | http://wisewords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback