Vart försvinner tiden?

Det är höst utanför fönstret, jag fryser och regnet är inte långt bort.
Solen kommer o går, mest går tycker jag o jag saknar sommaren, saknar veckorna som jag o Fredrik fick ihop.
Saknar allt det där roliga vi gjorde som fick tiden att flyga fram, vart tog det vägen?

Det känns som tiden just nu står still men på nått sätt flyger iväg i samma takt som i sommras. Det är snart oktober, snart jul o vart 17 tog detta år vägen? Minns att vi satt i början på detta år och prata om hur fort allting har gått på sista tiden, det är fan sjukt, sjukt att snart 2010 är över, slut, kommer aldrig tillbaka.. Det är galet.
Men ett nytt år o nya upplevelser väntar och det kommer dyka upp fina upplevelser även detta år, så än är det inte över, känns som tiden gärna får sakta in lite, eller att dygnet ibland kan få ha fler timmar så man hinner med allting..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback