Återbesök.

Var ner på v 28 koll idag med massor med tankar och funderingar.
Har världens bästa bm som får mig otroligt lugn och glad, hon är varm, trygg och säker i sitt yrke.
Väldigt förstående och insatt i allt man frågor o berättar om, visar mer än gärna och förklarar så man förstår.

Mätte magen igen och från v 25 o ett mått på 26 cm så hade det till v 28 växt till 31 cm!
Och så även det mysiga galopperande hjärtljudet (150slag/min), jag älskar att höra det, låter så magiskt.

Det syns inte utanpå men det händer vääldigt mkt invändigt och det är mäktigt och häftigt. Hon klämde och kände på magen och konstaterade att skrutten där inne har vänt sig o ligger med huvudet neråt höger och ryggen ut mot vänster sida, jag har en bananbebis i magen som sprattlar runt för fullt, dock inte så jag känner av det så mkt men hon lever runt där inne iallafall! Fick det även bevisat på UL idag, hon ville grarantera mig att hon sprattlar på fast jag känner det väldigt dovt. Trodde ju inte att moderkakan skulle dämpa såhär mkt.

Men jag litar på min bm och jag tror på henne :) Hon är världens mysigaste, allt för att stilla min oro och mina nerver och det är underbart gjort. Kan jag adoptera henne till min farmor tro?



Vårt lilla mirakel. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback