November..

HejHopp.
2 November. En höst dag, en ganska så mörk o trist höstdag.
Träffade nyss min fina Emma för en lunch nere på stan, alltid lika mysigt och ses o umgås med dig hjärtat.

Snart blir det väl att sätta igång med pluggandet och det känns sådär, har ingen lust med nånting idag, vi får skylla på vädret och tröttheten som alltid ska ligga där o lura.

Annars?
På fredag ska jag till Västerås på lite övning/kurs som ingår i plugget, det ska bli intressant, hoppas det är kul.
Nästa fredag blir det dit igen fast då en annan kurs som man också ska göra o då känns det tokbra att åka med Emma så man har nån med sig som ska gå samma kurs/övning :) Blir lite roligare då.
O nästa torsdag blir det Sthlm med mamma, jag ska på en HLR övning som man också måste göra för att bli godkänd i kurserna, det ser jag verkligen fram emot, det ska bli riktigt kul, kul att lära sig och kunna det.

På lördag blir det middag hos mina fina, underbara föräldrar! Det ska bli riktigt mysigt.
Sen är det lite smågrejer som ska fixas under veckan som jag också ser fram emot, kan bli en bra månad detta.
Det verkar så, har mkt o göra så jag hoppas den kommer gå fort..

Plugg väntar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback