35..

Söndag.
En grå söndag. Trist att regnet skulle komma o förstöra vintern. Nu ser allt bara sämst ut..
Idag kommer en kille o köper vårt gamla databord, vart lägger vi alla grejjer då?
Ser ut som ett bombnedslag här hemma nu, papper, pärmar o skit överallt, det är inte klokt vad man samlar på sig, tänker alltid att man fixar det sen o så lägger man allt på hög! Nej, nu ska det rensas och kastas en hel del.

Igår vart det en tripp till Sthlm, mysdag hade vi verkligen och fick även tag på det sista som vi skulle ha från Ikea, nu blir det inga besök dit på ett tag, kännts som vi har bott där sista tiden, så jag har lessnat liiite.
Men nu är allt inköpt och det känns skönt. Toppen..

I eftermiddag kommer mina fina föräldrar hit och vi ska fira pappa!
Världens bästa pappa på hans dag! ♥
Fika och lite gott blir det.

Annars i veckan?
Ett besök hos Bm på tisdag och sen senare i veckan blir det Uppsala med mamma. Gosigt värre.

Förra veckan var jag ju även på två övningar som tillhör skolan, som man då måste gå.
En vårdövning och en HLR övning. Mkt intressant, kul och lärorikt. Det är en kvar som jag också ser fram emot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback