Nästa, London!

Nu är det bestämmt , i Juni drar jag o älsk till LONDON, det ska bli dundermysigt och underbart !!!
Äta gott, umgås, leva o shoppa såklart, åh det ska bli så kul o jag hoppas tiden kan gå lite fortare nu så vi får åka nångång, nu blir det o spara massor med pengar så vi verkligen kan leva när vi är där också, har för mig att när vi va där sist var det ganska dyrt. Så nu blir det shoppingförbud, det kommer bli svårt men tänk när vi är på plats sen, åh jag längat som sjutton. Juni tack.
Vi behöver den här resan ihop, vi behöver komma bort o vi behöver varandra, trist bara att vi inte kan åka direkt

Eftersom det är shoppingförbud så måste jag bara säga att http://www.creativelounge.se/shop/ gör världens snyggaste sjalar, in o kika, inspireras och njut. Den svarta eller gråa med nitar är kärlek i mina ögon






Kommentarer
LIVEBYTOBBE

London låter så härligt... :)



LIVEBYTOBBE - Bloggen med humor och naket

2010-03-09 @ 01:29:15 | http://livebytobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback