Mot Örsa..

En underbar dag i solen ! Åh vad jag älskar vädret just nu.
Lunch med världens bästa sambo, vart thaimat, gud så gott o jag är verkligen dundermätt fortfarande, en vända på stan hans med också, gud vad mycket fint HM har fått in, vår, vår o vår.
Jag vet att jag inte får ta upp plånboken i affärer längre men det var ju Rea och då måste man passa på.

Så det vart en toksnygg vårjacka för ynka 299:- Det är ett kap och den kommer användas flitigt när vårvärmen kommer det kan jag lova! En snygg sjal till måste jag införskaffa sen är jag redo för värmen.
Vart även 2 toppar för 49:- st och en söt klänning för 99:- En riktigt bra shoppingdag :)
Så passa på o köpa jackor nu på HM , det är ju 100 :- rabatt på både jackor o kavajer!!

Ikväll blir det föräldrarmys med mamma o pappa, middag och csn fix, gosmys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback