Joel Kinnaman

Joel Kinnaman, Frank Wagner med hela svenska folket.
En riktig 10 poängare och het som bara den, finns det nått fel på denna kille ? Tror fan inte det.
Snyggaste mannen i Sverige just nu.

Men hur kommer det sig att han vart så het som Frank? Vi har ju sett honom i både Arn och Tjenare Kungen, visst han var ju söt i TK men i Falk, ojoj det går inte ens o jämför, skillnaden är ju enorm, är det för han spelar kriminell som gör honom lite mer spännande? Det är ju inte jättesexigt o jobba på en korvfabrik..

Och i hans senaste film Snabba Cash där han spelar en sliskig, halvmesig wannabe bratt, det funkar inte riktigt, hjärnan kopplar inte om o sitter hela tiden o väntar på att han ska göra nått spännande, eller farligt men icke
Det är som att se Mikael "Gunvald Larsson" Persbrandt i en kärleksfilm, det hänger inte ihop riktigt, det är så svårt att ta rollen som filmen vill att man ska uppfatta den som, det blir en omställning ..
Men det spelar ingen roll

Fast jag gillar han mest som Frank (:

Jag älskar att titta på Joel "Frank Wagner" Kinnaman oavsett film, det är alltid nått sexigt man kan vila ögonen på!'





Kommentarer
Lynn

ja veet! visst är han snygg, ja jag tror också att man laggt märkte till honom mer när han var kriminell i johan falk.. en buse är alltid spännande :D

2010-03-10 @ 09:03:21 | http://wisewords.blogg.se/
Maria

jaa det håller jag verkligen med om (: grr.

ge mig lite Frank tack, haha ;D

2010-03-10 @ 15:31:32
Antonmaria

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2011-02-22 @ 17:13:43 | http://antonmaria.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback