Underbara sommardagar.

Sommarvärmen plågar.
Visst, ska inte klaga men nu är det nästan på gränsen. På tok för varmt, kan inte göra nått utan att smälta bort.
Skavsår och huvudvärk. Men det är sommar. Man får supa in den värmen som bjuds.
Jag ska sluta klaga!! (Det kommer inte funka)

I måndags var jag o älsk till Mariefred, en härlig sommarstad, en mysig liten stad, jag trivs där. Vi åt gott och sen spela vi minigolf, jäkligt svåra banor eller så var ja ur form, tror mest på det sistnämnda!
Varm var det och mina axlar är brända, det svider inte än som tur är! Vi åt glass och njöt av varandras sällskap, av utsikten och av att vi båda har semester tillsammans!! Underbart.

Idag drog vi till huvudstaden, vi gick på stan o shoppa lite, hitta 2 supersöta klänningar, dom fick självklart åka med hem, nu hänger dom fint inne i garderoben i väntan på att användas! Kommer från HM, hade massor med rea och ångrar att jag inte köpte det där fina söta linnet jag höll i, fan!
Vi traska till gamla stan, mina fötter värkte o skrev efter plåster men icke, kan fan inte ha skor på sommaren, fötterna tål dom inte, hur göra? Härliga sår o blåsor :)

Vi satte oss o käka glass på ett jättemysigt café, stora glassar, 20:- för toan och välbehövligt för kroppen.
Sen var det bara o traska ner till stan igen, hötorget o köpa på oss massor med frukt, mums! Frosseri.
Centralen, O'learys och tåget hem. Jag är slut i kroppen, fifan va fötterna gråter, skallen värker och kroppen sommarstrejkar, det är härligt! Man ska veta att man lever.

Men en liten summering av dagen, DEN HAR TROTTS ALLT VARIT HELT UNDERBAR! 



Mariefred o lite hälsning på kungen, han va inte hemma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback